یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

وزیر ارتباطات:

افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت کذب محض است

تقي پور

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۰:۰۰


به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برنامه‌ای برای افزایش یا تغییر قیمت در حوزه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات با آغاز اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها نخواهیم داشت.<BR>

وایمکس نیوز -  رضا تقی‌پور شایعات مربوط به افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت را کذب محض دانست و گفت: هر کسی که در این باره سوالی دارد، می‌تواند به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه و در آنجا مسائل خود را مطرح کند.

وی افزود: در ضمن افرادی که نسبت به مبلغ مندرج در قبض تلفن ثابت خود اعتراض دارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر ارتباطی، ریز مکالمات خود را دریافت کنند تا ببینند همان تعرفه‌های قبلی اعمال می‌شود.

وزیر ارتباطات بیان کرد: سابقه نشان داده که بسیاری از مشترکانی که نسبت به مبلغ مندرج در قبض تلفن خود شکایت‌هایی مطرح می‌کنند، با دریافت ریز مکالمات متوجه شده‌اند، هیچ گونه اجحافی در حق آن‌ها صورت نگرفته است و به هیچ وجه تاکنون تغییری در تعرفه‌های تلفن‌های ثابت و سیار نداشته‌ایم.

تقی پور گفت: برنامه‌ای برای افزایش یا تغییر قیمت در حوزه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات با آغاز اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها نخواهیم داشت.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو